Noen eksempler på hva vi har erfaring med å utvikle
Noen eksempler på servertjenester vi leverer
Overordnet kontroll for bedre brukerstøtte
Lar du oss i tillegg ta oss av hele datasystemet ditt, kan vi holde det sikkert, oppdatert og håndtere det som eventuelt skulle gå galt direkte fra oss over internett – uten du merker noe til det. Hvis noe går galt, er det også raskere å få det tilbake i drift.
Vi har som mål å ligge i forkant av problemene som kan oppstå. For å få til dette bruker vi egen programvare på systemene vi overvåker. Les mer om driftstjenestene våre her.
Førstelinjesupport hos deg eller ut mot dine kunder
Førstelinjesupport er inngangsporten til å få løst problemet ditt over telefon eller e-post. Hvis vi ikke kan løse problemet umiddelbart, kontakter vi andre som kan løse problemet for deg. Videre holder vi orden på henvendelsen slik at du får svar når problemet er løst.
Lokal teknisk support i Øvre Telemark
Har bedriften din brukerstøtteavtaler med større firmaer, gjerne i utlandet? Da trenger de gjerne noen i nærområdet som kan møte opp fysisk der det er behov for det.
Vi fungerer som lokal teknisk support for kunder i Øvre Telemark.
Hvilke behov har du?
Vi finner ut hvilke behov du har som ny løsning må ivareta. Informasjonen vurderes i sammenheng og vi kommer frem til en løsning som gir deg det beste resultat innenfor ditt budsjett.
Målsetningen vår er at du skal kunne jobbe enklere, mer effektivt og med minst mulig avbrudd – og samtidig få den beste løsningen for ditt behov!